القائمة الرئيسية

الصفحات

حبيت بلوجر دمرني الفصل الثاني بقلم هويدا زغلول


 حبيت بلوجر دمرني

الفصل الثاني

بقلم هويدا زغلول


دينا/مالك يا بت فيكي اي


نور /عارفه مين جاي دلوقتي 


دينا /اه حسام علشان ياخد الموبيل منك 


نور /مالك بتتكلمي ببرود ليه كده كأنه عادي 


دينا /والله العظيم انتي مجنونه 


نور /بحسام والله متعرفيش انا في حلم 


دينا /لازم تفوقي شويه يا نور مينفعش كده


نور /انشاء الله المهم لازم اروح اغير هدومي 


بسرعه يلا 


دينا /ده اشمعنا بقي مالو الطقم 


نور /لا لازم يعرف إن انا زيهم مهتمه بنفسي 


دينا /بالهدوم مش بقولك انك اتجننتي 


نور /بسرعه كده


وليد /انا عايز اروح اكل 


نور /هنطلب دليفري يا حبيبي 


وليد /دلوقتي حلا 


نور /بقولكم اي دي اللحظه اللي نفسي 


فيها من بدري انا مش عايزه وجع دماغ 


دينا /يخربيت كده هنعمل حادثه بوصي قدامك 


نور /ايوه كده 


وليد /هاجي معاكي وانتي رايحه تدي ليه الموبيل 


نور /حوشي اخوكي عني يا دينا 


دينا /بس يا وليد اه صحيح ما تخدي وليد 


معاكي يا نور 


نور /يارب صبرني وراحت الشاليه بسرعه 


لبست وراحت قابلت حسام 


حسام /بجد انا مش عارف اشكرك ازاي 


نور /علي اي بس ده اقل واجب 


حسام /علشان خرجتك في وقت زي ده 


نور /لا لا عادي وبعدين الشاليه ده بتاعي 


حسام /بتاعك انتي 


نور /بابا اقصد يعني بتاع بابا بس بابا مسافر 


وانا جايه هنا مخصوص علشانك والله يا حسام 


عارف يا حسام انا اوضتي كلها صورك ومش 


مصدقه انك واقف قدامي بتتكلم معايا 


حسام /اهدي شويه انتي فيه اي جسمك 


عامل يترعش


نور /من الحلم اللي انا فيه 


حسام / طيب هو ينفع اعزمك انهارده عالغدا 


نور /مين 


حسام /انتي اعزمك انتي 


نور /ليه اقصد أمتي اقصد يلا بينا ثواني 


هجيب شنطتي 


حسام /يابنتي اهدي فيه اي الساعه 6الصبح 


نور/خلاص اعزمني علي فطار الساعه 6الصبك 


حسام /هههههههههههه مجنونه لا هاجي


اخدك الساعه 3كويس 


نور /كويس اوي بس هو مينفعش دلوقتي 


حسام /قولتك الساعه 3يلا بقي 


نور /حاضر تصبح علي خير


حسام يابنتي ده النهار بيطلع 


نور /اه معلش ودخلت الشاليه 


دينا /حرام عليكي هموت وانام 


نور /حسام عازمني علي الغدا 


دينا /اه تمام في القاهره


نور /قاهره اي يا غبيه انتي هنا الساعه 3


دينا اه شكل حضرتك ناسيه أننا كام ساعه 


راجعين 


نور /متبقيش نادله بقي معقول هتسبني لوحدي هنا وهتمشي

دينا /لا طبعا لا يمكن هعمل كده 


نور /انتي اجدع اخت وربنا 


دينا /هتنزلي معايا القاهره يا ماما 


نور /هو انتي بتقولي اي معقول بعد ما حلم حياتي 


هيتحقق عايزني اعمل كده 


دينا /نور فوقي بقي انتي اخرك فانز بالنسبه ليه 


نور /وهو بيقول لكل فانز أنه عازمها عالغدا 


دينا/انا مش مرتاحه ليه بصراحه 


نور /طيب ارجوكي نقعد انهارده 


دينا/قولتك لا لا لا ماما قالت لازم نرجع 


نور خلاص ارجعي انا لا 


دينا /مهو مش بمزاجك يا حبيبتي يلا امشي قدامي


نور /هو انا عيله صغيره اوعي كده سيبي هدومي 


دينا /مش هسيب ولازم تمشي 


نور بقولك اي انتي وخدا علي نور الكيوت 


دينا /حسام 


نور /لا يا حبيبتي انا بنت بلد اوي انتي ناسيه أن بابا من 


شبرا ولا اي


دينا /حسام يا غبيه 


نور /اقدر اوريكي بنات شبرا عاملين ازاي


دينا /لفت وش نور ناحيه الباب وكان حسام 


واقف بيتفرج 


نور /حسام اتفضل 


حسام /لا الرقه دي مش تمشي علي اللي شوفته 


من شويه خالص 


نور /اتفضل 


دينا /يتفضل فين 


حسام /اه فعلا مينفعش بس انتي نسيتي 


موبيلك 


نور /اه معلش بقي 


دينا /تمام شكرا لحضرتك 


نور /ابوس ايدك افردي وشك مينفعش كده 


دينا /ههههه شكرا لحضرتك ممكن ننام ساعه 


بقي علشان تعرفي تسوقي وانتي راجعه 


حسام /هو انتي راجعه القاهره 


دينا /اه اصل نور مش ليها حد في مصر 


وبتعتبر ماما زي امها بالظبط وماما قالت 


لازم نرجع يبقي لازم نرجع 


حسام /طيب ده رقمي يا نور لو كده هرجع


انا كمان القاهره وكلمني نتقابل 


دينا /اكيد اكيد عايزه أنام بقي


حسام /اه معلش يلا سلام خدو بالكم 


من نفسكم وانتو راجعين 


دينا /ربنا يخليك 


نور /جلطه انا هيجي ليا لجطه بقي ياللي تضربي 


في قلبك انا مصدقت الواد يكلمني وانتي 


تعملي كده


دينا /اه لازم اعمل كده وبعدين يا معفنه 


منا خليته يديكي رقمه اهو 


نور /يعني هو كان صعب عليا مثلا تضربي في


قلبك 


دينا /هطلع أنام ساعه 


نور /في داهيه وجه اشعار ليها أن حسام 


لايف راحت قعدت علي الركنه وشغلت


اللايف 


حسام /بجد انهارده اسعد يوم في عمري


انا عمري ما حسيت أن مبسوط زي انهارده 


كده انتظروني في لايف مهم في القاهره بليل 


نور /يا دينا تعالي 


دينا /منك لله عايزه اي ارحمني والنبي


نور /اقصدو اي ها تفتكري قصدو عليا انا 


دينا /معرفش اخلصي بقي وفي حد يطلع 


لايف الساعه 6الصرك 


نور /حسام يعمل اللي هو عايزو والساعه 12


الكل يصحي بس مش قادر يتكلم مع التاني 


لانهم تعبانين جدا ورجعوا القاهره وراحت 


نور شقتها وبعدها الموبيل رن 


حسام /رجعتي القاهره 


نور /اه لسه داخله حلا


حسام /انا لايف انهارده بليل وعايزك تكوني


معايا فيه رأيك اي 


يتبع 

الفصل الثالث 





تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع