القائمة الرئيسية

الصفحات

انتقام اخ الفصل الثامن بقلم هويدا زغلول


 #انتقام اخ 

#الحلقه الثامنه 

#بقلم دوداا حوده

ياسمين :انت عبيط صح بتقول اي 

شريف :طيب دخلني ونتكلم مينفعش الباب كده 

ياسمين :اقسم بالله لو ما مشيت ل هقول لملك غور من هنا يلا وقفلت الباب وفضل يخبط عالباب مش رديت تفتح الباب وعامله تعيط من ورا الباب راح الاوضه وفضل يبعت ليها رسايل عالواتس 

شريف :انا اسف سامحني والله انا مش عارف عملت كده ازاي حقك عليا والنبي وغلطه مش هتتكرر والله 

ياسمين :👍 وراحت عامله وبلوك وعامله تفكر في اللي عمله وياتري هتقول لاختها ولا لا خايفه اقولها تحصل مشكله كبيره وخايفه ماقولش الحيوان ده يعمل كده تاني اتصرف ازاي ياربي بس وفي المستشفي فاق علي 

نرمين :عامله تعيط جامد اول ما فاق علي مسحت دموعها 

علي :انا فين 

نرمين :حقك عليا يا محمود انا اسفه 

علي :محمود مين انا اسمي علي 

نرمين :انت رجعت ليك الذاكره صح 

علي :انا دماغي وجعاني اوي مش عارف فيه اي 

نرمين:طيب ريح نفسك بلاش تتعب دماغك طيب 

علي :اخويا شريف وملك مراتي 

نرمين :مراتك هو انت متجوز😦😦

علي :ايوه اتجوزت الانسانه اللي بيحبها اخويا الحادثه وأحمد صاحبي انا كنت قاعد عند أحمد 

نرمين :كفايه دلوقتي بلاش تحمل علي دماغك اكتر من كده 

ام نرمين :تعالي عايزكي بره 

نرمين :نعم لا ماما فيه اي 

ام نرمين :ريحي نفسك لو هو طلبك للجواز انا مش هوافق 

نرمين :ومين جاب سيره جواز بس 

ام نرمين:باين في عينك يا حبيبت امك اول ما قال اسم مراته كده خلاص هو رجعتله الذاكره ملوش عندنا حاجه بقي يرجع لأهله 

نرمين :ماما مش احنا اللي نقول لو هو عايز يرجع 

ام نرمين :الله يخربيت دماغك انتي هبله يابت امال هيعيش في مكان ومراته في مكان والولد ده غدار ده اتجوز حبيبت اخو يعني ملوش امان 

نرمين :هنفصل نتكلم كده وهو لوحده جوا 

ام نرمين:يلا ادخلي قدامي لما اشوف اخرتها اي 

ودخلت نرمين :هو انت هتعرف تروح شقتك دلوقتي 

علي :لا انا يستأذن الحاجه بس اجي عندكم يومين لحد ما اظبطت اومري واشوف هعمل اي في الموبيل عايز اكلم احمد زميلي وفضل يرن علي احمد فونه مقفول 

نرمين :فيه اي مش مجمع 

علي :لا انا هروحله 

نرمين :ثواني انا جايه معاك 

ام نرمين :تروحي فين 

نرمين :انتي مش شيفاه يا ماما عامل ازاي هسيبه كده ازاي يلا بينا وراح لاحمد وشاف بواب العماره 

علي :مساء الخير احمد موجود فوق 

البواب :سلام قولا من رب رحيم انت ازاي واقف قدامي 

علي :نعم انت بتقول اي 

البواب :انت مش الشقه ولعت بيك 

علي :انت بتخرف تقول اي 

البواب: والله العظيم انا الشقه ولعت بيك يوم ما احمد بيه نزل وحضرتك كنت فوق عالساعه ١٠لقينا واحد مولع في الشقه واهلك جم استلموا الجثه 

علي :ده مش انا احمد اكيد هو فين احمد 

البواب :يبقي كده صح لان احمد بيه من سعتها مش ظاهر ينهار ابيض طيب ليه عمل في نفسه كده انا افتكرت أن انت عالشان كانت اعصابك تعبانه 

علي :يعني احمد مات ازاي ينهار ابيض ومشي علي ونرمين 

نرمين :هتروح علي فين دلوقتي 

علي :معلش انا عارف اني تقلت عليكم بس زي ما قولت هاجس عندكم اليومين دول 

نرمين :انت بتقول اي ان مش شالتك الأرض اشيلك فوق راسي اقصد نشيلك انا وامي يعني 

علي :انا مش عارف هرجع ازاي واقول اني عايش بعد ماعرفو. اني موت 

نرمين :اكيد هيفرحوا 

علي :لا انا كنت انسان غبي اوي ومش بفكر غير في نفسي وقبل ما يحصل اللي حصل ما كنتش حد طيقني حتي امي 

نرمين :كل مع الوقت بيتنسي وانا ممكن اروح لمراتك اشوف الاحوال الاول 

علي :هتروحي بصفتك اي 

نرمين :تعالي نروح ونفكر براحه وفي شرم الشيخ 

ملك :مالك قاعد كده ليه 

شريف :مش عارف اقولك اي وعارف انك ممكن مس تصدقني 

ملك :قول فيه اي حصل اي 

شريف :ياسمين اختك باين عليها اتجننت ونسيت اني جوز اختها 

يتبع. 

الفصل التاسع 

تعليقات

التنقل السريع