القائمة الرئيسية

الصفحات

روايه اغتصاب مدبر الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول

 روايه اغتصاب مدبر الفصل الرابع بقلم هويدا زغلول 

الجزء الرابع اغتصاب مدبر 


في شقة عايده اخت صلاح 
******
( عايده بركانها طالع علي جوزها فريد )
عايده // بقولك ايه يا فريد اطلع من دماغي الساعه دي وسبني امشي ابني علي كيفي ومزاجي متدخلش انتا عشان متزعلش من كلامي وتقولي بتعمد احرجك قدامه فهمني كويس طبعا 

(  فريد جوز عايده شخصيته ضعيفه ودايما سلطان عايده أقوي منه )
فريد //  يعني قصدك ايه يا عايده مش فاهم هو انتي جبتيه لوحدك والا ايه(  مراد ) ابني زي مهو ابنك ولازم كمان يسمع  كلامي 

(  عايزه هزات راسه وبصتله بخبث وقعدة جمبه وحطت ايديها علي كتف فريد ) 
عايده//  طبعا يا فوفا يا حبيبي هو يقدر ما يسمعش كلامك لازم يسمع كلامك بس يا روحي هيمسع منك الكلام الا انا عايزك تقوله والا عايز تزعل عايده حبيبتك منك!!!! 

( فريد بصلها وكشر وشال ايديها من علي كتفه بغضب )
فريد // يا وليه حرام عليكي اتهدي شويه كفايه جبروت حرام عليكي دي الولد الوحيد الا تطلعنا بيه من الدنيا مش كفايه صلاح الغلبان واللي عملتيه فيه هيبقي ابنك واخوكي 
( عايده وقفت من مكانها وكشرت بغضب )
عايده // يعني ايه يا فريد انا في نظرك ست وحشه وظالمه حتي انتي بتتهمني زي صلاح اني ظالمه انت معايا والا عاليه يا فريد . 
( فريد بضعف )
فريد بتمتمه//  انا معاكي طبعا بس خايف عليكي من الا بيحصل دي اخرتها اي يا عايده 

عايده //  وانا عملتله  اي عشان ابقي ظالمه !!!  صلاح هو اللي ظلمنا كلنا حتي ابويا مات بحسرته منه وقهره من اللي عمله فينا. 

فريد //  اللي عمله دي خلاص اصبح ماضي  . وانتي مقصرتيش معاه وخليتي ابوكي يطرده من البيت ويكتبلك البيت باسمك وبعتيه وخدتي فلوسه عايزه اي تاني منه كغايه كدا خليه فحاله 
عايده ///  اللي عمله ابويا مع صلاح دي حقه هو اما حقي انا لسه ماخدتوش منه يا فريد . الاذي اللي سببه ليا صلاح هيفضل عايش وشيفاه قدام عنيا كل يوم وكل وقت 

فريد // يا حول الله كفاياكي بقي انتي مضمناش عمرك وحاولي تنسي اللي راح راح 

(  عايده بغضب )

عايده // يووه وبعدهالك يا فريد مقولتلك اطلع من دماغي احسنلك. 

(  فريد بنرفزه )
فريد //  انتي عليكي عفريت اسمه اطلع من دماغي يا عايده انتي اي مش بني ادمه . انا سيبلك الشقه وماشي 

( فريد طلع بره وهو خارج خبط باب الشقه بقوه وعصبيه )
فريده بتكلم نفسها// غوور في داهيه اللهي ما ترجع.  عشان كدا طول عمري ما راح اسامحك يا صلاح انتي السبب في جوازي من الواطي دي. وفرقت بيني وبين خطيبي اللي كنت بحبه بسبب عملتك وجوازك من سميره الراقصه يا كلب.  وانت يا فريد وديني لو ما اتعدلت لهتشوف مني ايام سوده علي دماغك...  

___________________ 

في المستشفي  ..

وصل صلاح ومعاه رشدي الي المستشفي وكانت في انتظارهم الدكتور عند الغرفه الا فيها هدير وطلب منهم يروحوا معاه علي مكتبه .

صلاح // خير يا دكتور في حاجه بخصوص هدير جديده 
الدكتور // لا مفيش وتقدر تاخدها معاك دلوقت بس بعد ما تمضي علي تعهد وورقة الخروج 
صلاح // وهمضي علي تعهد ليه يا دكتور هيا فيها حاجه 
الدكتور // بص يا استاذ صلاح  هدير تعرضة للضرب ودي سبب ليها نزيف دخلي والمفروض اني ابلغ الشرطه ويتعمل معاك تحقيق لان من كلام امها معايا انت السبب في الضرب الا تعرضتله هدير 

صلاح //  طيب انا ممكن اسالك علي حاجه بخصوص النزيف يا دكتور 
الدكتور // بص يا استاذ صلاح  هدير لما وصلت المستشفي كانت في خالة اغماء اما بخصوص النزيف احنا عملنا الإجراءات اللازمه والفحص اثتبوا ان معندهاش اي مشكله والنزيف دي كان نتيجه لفض غشاء البكاره اخد وقته وراح ومن الواضح ان اللي  عمل كدا فاهم هو بيعمل اي عشان كدا مفيش اي اثر تركه وراها لاستخدامه عازل يمنع ترك اي بصمات ليه ، وكمان من الواضح انك مش عايز تبلغ البوليس او خايف من الفضيحه وبكدا انا وفرت عليك السوال الا كنت هتساله. 

( صلاح بكسرة نفس )
صلاح//  مقدرش ابلغ يا دكتور انا ليا اعداء وفضيحتي هتبقي علي كل لسان ومحدش هيرحمني.  وهوقع علي التعهد  واوعدك مش هقرب ليها تاني . وسلمت امري لربنا 
الدكتور // اتمني يكون دي وعد صريح يا استاذ صلاح  . اتفضل امضي وتقدر تاخدها معاك  

( اخد صلاح الورق وكتب التعهد وطلعوا من عند الدكتور هو ورشدي وصلوا عند غرفة هدير وكانت مستنياهم وخرجوا جميعا من المستشفي...  

___________ 
في شقة صلاح 

( منار اخت بترتب اوضة هدير  قبل ما توصل الشقه واثناء التظيف لقيت ساعه رجالي  ) 
منار // انا اول اشوف الساعه دي وغريبه دي عليها اسم هدير  كمان وشكلها وقعت بالغلط تحت السرير وكمان ممكن هدير متعرفش عنها حاجه.. معقول الشخص اللي عمل في هدير كدا تعرفه ومخبيه عنا الحقيقه.  بس طيب ليه عملت كدا مخفتش من الفضيحه والا ممكن تسببه لينا ولسمعتنا.  ليه تعملي كدا يا هدير ليه ومين الشخص دي !!! 
( قاطع شرود منار صوت مامتها وبسرعه خبت الساعه في جيبها قبل مامتها ما توصل عندها وتشوفها )

سميره // اي يا منار لسه مخلصتيش زمانهم علي وصول  شدي حيلك بقي .
منار // خلاص يا ماما مفيش غير السرير هفرشه وكل حاجه كدا جاهزه 

سميره // تسلمي يا حبيبتي ربنا يخليكم لبعض  انا هروح اجهز ليها الاكل عشان تقدر تاكل لقمه تسند بيها نفسها 

منار // دقيقه وهاجي وراكي اساعدك..

تتبع....... 
اغتصاب مدبر 
تاليف // القلم الذهبي

تعليقات

التنقل السريع