#قتلت اختي علشان حبيبي
#الحلقه الرابعه والخامسه
#بقلم دوداا حوده
جرس الباب رن فتحت الباب لقيت احمد ومامته ونهي ازيك يا اسماء عامله ايه انا وافقه مبلمه اهلا اتفضلوا بابا ماما أحمد وأحمد ونهي بابا خرج اهلا بيكوا يا جماعه اتفضلوا دخلوا وانا دخلت اوضتي شيماء بتقولي مين برا قولتها والله متعرفيش قالتلي وهعرف منين قولتها اخرجي شوفي بصت لقت احمد بقت فرحنا وعامله تنطت في الاوضه ده احمد يارب يهدي الحال يارب قولتها ومالك فرحنا ليه كده انتي فاكره انو هينسي اللي حصل لقيتها عيطت وبتقولي والله حرام عليكم انا معملتش حاجه شويه وماما ندهت عليها وقالت اللبسي وتعالي عايزينك بره لقيت نفسي قاعده بعمل ايميل فيك ودخلت وبعت طلب صداقه لعماد وقبله بسرعه فضلت يبعت هاي ازيك وانا مش برد عليه قفلت النت وخرجت برا لقيت الموضوع هدي جدا وبيحددوا ميعاد لكتب الكتاب عالطول طيب ازاي وانت يا احمد ازاي تسامح في حاجه زي كده ده صورها اتبعتت لحد بس كان لازم أبين اني فرحنا عالشان محدش يلاحظ حاجه بليل كلمت عماد ازيك عامل اي قالي تمام مين قولته وحده مخنوقه وانحرجت من حبيبها وبصراحه شوفت ايميلك حبيت اتكلم معاك قالي طيب ما تبعتي اضافه من ايميلك قولته مش وقته وطبعا بعد كلام كتير حكالي عن خطيبته واللي عملته فيه لأنه فاهم أن هي اللي بعتت ليه الصور قولته لو منك انتقم منها مسبهاش قالي هيحصل طبعا بقيت كل يوم أكلمه وهي طبعا بتاخد نهي الحضن الحنين ليها تشتري جاهزها بس طبعا لازم انا اللي اروح افرش الشقه عالشان دي اختي الوحيده وبرضه احط كام صوره لعماد في وسط هدومها لان ده الحاجه الوحيده اللي هيخلي يفضل شاكك فيها عمره كله يوم الفرح كنت لبساه احلي فستان وبابا وماما كانو فرحانين جدا بيها ونسيوا الموضوع القديم بس اللي ميعرفوش أن الموضوع منتهاش وهتقلب بفضيحه كبيره في العيله كملوا ٤شهور ومعرفش حاجه عن موضوع الصور ياتري شافها ولا لا ياتري هي اللي شافتها لحد ما في يوم وانا بكلم عماد قولته اتصل بيها وكلمها فعلا رن عليها واحمد اللي رد عليه قفل السكه اتفقت معاه عماد أن هخليه يشوفها وينتقم منها أن هتيجي شقته وينام معاها ويصورها قالي ازاي قولته دي بتاعتي انا المهم تاجر شقه غير الشقه اللي عرفها شيماء عالشان ترضي تيجي وفعلا عمل كده وكل ده ميعرفش أن انا اسماء اختها جه في يوم كلمني وقالي مش بتكلمني ليه انا عايزه اعرفك أن جبت شقه في وقالي علي عنوانها قولته تمام اوي سيب المفتاح تحت الدواسه ومتجيش الشقه غير لما اقولك طبعا في الاول رفض بعدها وافق لان كان بيحب شيماء من قلبه وهي جرحته روحت الشقه واتصلت بشيماء الحقني انا عند وحده صحبتي وتعبانه اوي مغص فظيع وعايزه اروح المستشفي تعالي خديني بس بالله عليكي متخضيش بابا وماما عليا وهي جت جري وانا كنت مجزه اسبري مخدر عالشان اخدرها اول ما تيجي عالشان اعرف اقتلها
.
#الجزء_الخامس
وصلت شيماء العماره والغربيه أن مكنش البواب موجود طلعت جري علي الدور اللي قالت عليه اسماء رنت الجرس فتحت ليها اسماء تعالي ياشيماء
شيماء:اي مالك فيكي اي وشقه مين دي وفين صحبتك
اسماء:اهدي بس دي شقه الدكتوره ندي زملتي ونزلت تجبلي مسكن
شيماء :اي اللي حصلك
اسماء:مش عارفه بطني بتتقطع اوعي تكوني قلقتي ماما أو عرفتي احمد ليقولها
شيماء :لا وحتي نزلت وانا مرعوبه عليكي وماقولتش لاحمد يالله عالشان اوديكي المستشفي واتصل باحمد يخدنا
اسماء ؛حاضر هجيب شنطتي من جوا ودخلت الاوضه وخرجت يع اي البرفن الزباله دي
شيماء :يالله بالله عليكي احمد لو عرف أن خرجت من ورا هيزعل اوي
اسماء شمي كده البرفن ده يمكن تعرفي اسمه
شيماء :لا معرفش اسمه وريحته غريبه وفجاه وقعت واغم عليها دلختها اوضه النوم ولبستها لانجيري كانت وخدا من الدولاب من وراها وحطيط المخده علي دمغها لحد ما ماتت
مسحت اي بصامت ليها في الشقه ونزلت واتصلت بعماد الو ازيك يا عماد
عماد :مين
اسماء ؛انا اسماء اخت شيماء
عماد : وعايزه اي مني حضرتك
اسماء عايزه اقبلك ضروري انهارده
عماد :لا والله مش فاضي
اسماء :بصوت فيه عياط بالله عليك ياعماد موضوع ضروب ده شيماء تعبانه اوي
عماد :شيماء تعبانه مالها
اسماء مش هعرف اتكلم الا لما اشوف
عماد طيب لما اخلص شغل نتقابل فيه كافيه ...
اسماء لو والنبي كافيه لا أصل انا اتخطبت وميفعش حد يشوفني في مكان عام
عماد امال عايزه اي
اسماء:بوص خلص شغل وانا كمان وهعدي عليك نتمشي بالعربيه
عماد تمام ماشي
الساعه١١بليل اسماء نزلت علي عماد انت فين قالها في بيت بابا الله يرحمه
اسماء تمام هاجي اقرب مكان اخدك
عماد تمام
وصلت اسماء ورنت عليه نزل وركب
عماد مالها شيماء
اسماء بوص انا جعانه وطول اليوم عمليات مكلتش
عماد نعم
اسماء انا جيباه ماك ناكل لقمه واقولك وعارفه انك بتحب الماك عالشان شيماء بتحبه
عماد انا والله ما كلت من الصبح من ساعت ما عرفت أن شيماء تعبانه
اسماء تمام ناكل بقي وبدا ياكل عماد وأسماء وبعدها اتحركت بالعربيه بوص شيماء بتحبك وموضوع احمد كان غصب من بابا وكانت هتفشكل الخطوبه لحد ما جيت انت وخربت الدنيا بس هي هتسيبه والله لانها بتحبك
عماد وان ا و ا ل ل ه ب ح ب ه ا اه اه اه بطني
اسماء مالك يا عماد
عماد:مش عارف اه اه اه
اسماء انا هطلع عالمستشفي
عماد بسرعه الله يخليكي اه اه
وبعدها طلعت جواب وقالت ليه لما تبقي كويس اقرا الجواب ده
عماد وهو بيطلع في الروح هو ده وقته
اسماء ده من شيماء ولازم تقرا
عماد خد الجواب في جيبه وبعدها مات خدت اسماء الموبيل ومسحت محادثه الاكونت الفيك ومكالمات بتعتها
اسماء شافت شارع فاضي. نزلت عماد في وسط الطريق عالشان يبان أنه وقع
وركبت عربيتها وبتكلم نفسها اي اللي انا عملته ده ينفع اقتل البنت اللي اتربيت معاها وبعدها بصوت عالي ايوه كفايه انها عارفه مين ابوها وامها وبتعيد الذكريات زمان فلاش باك اسماء راجعه فرحنا جدا من المدرسه وجايه تخبط علي باب اوضه ابوها وامها وتسمع امها بتعيط وبتقول لابوها ازاي امشيها بعد ما كبرت كده في وسطتنا
الاب خالص انتي ربنا زرقك ببنت ليه نربي بنت لقينها في الشارع
الام والله بجد ربنا يعلم انا بحب اسماء قد اي وحاسها فعلا بنتي والنبي يا محمود خليها خلاص دي بنتنا فعلا احنا كتبنها باسمنا والنبي خليها وتتربي مع بنتنا عالشان ربنا يكرمنا
الاب خلاص ماشي بس تعيشوا علي قد ظروفي
الام بفرحه اكيد والله ربنا يخليك ويديك علي قد نيتك لما اقوم ارضع شيماء
وترجع تاني اسماء لا كانت لازم تموت من زمان تلفونها بيرن امها ردت عليها اتاخرتي ليه
اسماء كان عندي عمليات انا جايه في الطريق مال صوتك يا ماما
اختك كلمتك انهارده
اسماء لا فيه اي
الام ابدا جوزها هنا وبيقول رجع ملقهاش وموبيلاها مقفول اسماء انا داخله عالبيت اهو هتكون راحت فين يعني
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق